Post

Několik otázek a odpovědí … a co zajímá Vás?

ZÁKAZNÍK: Pokud moje zařízení nebude opraveno, budu něco platit?

FRESH SERVIS:  Ne, za prohlídku stroje se neplatí. Pouze jen za dopravu stroje na opravu a zpět. O způsobu dodání stroje na dopravu a zpět se vždy domluvíme. Bude použit aktuální ceník české pošty či ppl bez příplatků.

ZÁKAZNÍK: Takže dopravu zaplatím, jen když se stroj neopraví, jinak je doprava zdarma?

FRESH SERVIS:  Ano, je to tak. Vždy, když se oprava stroje provede, tak je doprava zpět k zákazníkovi bezplatná.

ZÁKAZNÍK: Proč se u některých oprav prodlužuje doba na opravu?

FRESH SERVIS:  Běžně se provádí servis s pomocí servisních sad výrobce., kde jsou obsaženy všechny ND pro běžnou GO stroje. V případě výměny nebo opravy dílu, který není běžně skladem, protože je u něj malý předpoklad poškození je potřeba tento díl samostatně zajistit, proto se doba opravy prodlužuje o čas potřebný k dodávce náhradního dílu.

ZÁKAZNÍK: Je na opravené stroje záruka?

FRESH SERVIS:  Ano, na námi provedenou opravu je vždy poskytována záruka.

Květen 2018
Po Út St Čt So Ne
     
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031